ביום חמישי הקרוב, י"ט סיוון (4.6) מתוכנן להיערך בירושלים מצעד התועבה.הצטרפו אלינו למפגן מחאה באישור המשטרה!
יום חמישי, נפגשים בשעה 18:00 בדשא מול תחנת דלק פז בר כוכבא, (מסעדת אהבת הים) רחוב בן צבי ירושלים
גם אני אהיה שם! להרשמה:
ALL RIGHTS RESERVED | CREATED BY SHELTZER.NET