זה לא הזמן למצעד תועבה בירושלים!

החיילים שלנו נלחמים בלבנון ובעזה

תושבי הצפון במקלטים

ויש כאלה שרוצים לעשות מצעד תועבה בירושלים?

ביום חמישי הקרוב, י"ט סיוון (4.6) מתוכנן להיערך בירושלים מצעד התועבה.
הצטרפו אלינו למפגן מחאה באישור המשטרה!

יום חמישי, נפגשים בשעה 18:00 בדשא מול תחנת דלק פז בר כוכבא, (מסעדת אהבת הים) רחוב בן צבי ירושלים

גם אני אהיה שם! להרשמה:

ALL RIGHTS RESERVED | CREATED BY SHELTZER.NET